söndag 12 februari 2012

Lantliga ting från Gekås.

En stor fördel med att bo i denna del av Sverige är att det är väldigt nära till ett varuhus som går i gult och blått och som inte heter IKEA. Självklart pratar jag om Gekås. Var där här om dagen och kunde inte låta bli att köpa dessa ting som passar så bra in här. Att renovera och inreda behöver inte kosta skjortan som jag ju brukar säga. Loppisar, Gekås och gör massor själv så kommer du billigt undan!

Härliga krukor med rosor.

Ny lampa till vardagsrummet.
Nu var det länge sedan jag besökte någon loppis och jag är så sugen på att göra om gamla ting till charmiga passande saker hit. Får se vad framtiden har att erbjuda. Har ni någon loppis på G och vill ha sällskap så säg bara till, jag är på direkt!

Ha en underbar söndagskväll.

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Bellissimi i tuoi acquisti, i vasi con le rose sono splendidi!!!!!!!!!!
    Baci
    Emi

    SvaraRadera