lördag 25 februari 2012

Det börjar verka kärlek banne mej!

Nu är det helt underbart att bo på landet. Våren är verkligen på gång. Solen lyser starkt in genom fönstret när man vaknar, fåglarna kvittrar när man går ut för att morgonfodra hästarna och knoppar tränger sig för fullt upp ur jorden. Det är en underbar tid.


Har verkligen börjat komma igång med mina två treårsston som jag ju har siktet på treårstest och premiering med i sommar. Nu har manarna rykt av och sakta börjar en del av hullet försvinna. She som jag tidigare inte har förstått mig på har jag börjat komma riktigt bra överens med. Idag tog vi en lång promenad i skogen i solskenet och hade det hur mysigt som helst. Jag tror att det börjar verka kärlek banne mej. För nu är jag så sugen på att se till att jag har två väluppfostrade, snygga unghästar när treårstestet går av stapeln i början av maj. På tisdag är det löshoppning igen. Så kul att vara igång.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar