lördag 4 februari 2012

Alla hjärtasdags presenter.

Jag har börjat måla Alla hjärtansdags tavlor. Det är ju redan februari och dagarna går fort. Den 14:e är det Alla hjärtans dag. Dagen då många passar på att visa sin uppskattning till sin partner. Men denna dagen tycker jag att man ska tänka längre än så. Föräldrar, syskon, barn, vänner som betyder mycket för en. Även dom kan man sända en tanke eller en hälsning denna dag.

Själv så älskar jag att överraska och detta är en gyllne dag att göra hjärtat varmt hos någon som minst anar det. Själv har jag ingen riktig idé på vad jag ska ge. Blommor går alltid hem, men jag gillar mer personliga saker. För er som gillar mina tavlor så har jag alltså börjat måla små färgglada tavlor som lätt går att skicka på posten. Eftersom detta är en dag då alla ska känna att dom har råd med dessa så säljer jag dom för endast 225kr styck. Frakten inom Sverige är 25 kronor. Jag kommer måla ett antal tavlor till så håll ögonen öppna. Självklart är dom jag visa på bloggen till salu om inget annat anges. Har ni någon egen ide på motiv till den tavla som just ni vill ge bort så bara säg till! Antingen så skickar jag tavlorna direkt hem till er eller till den ni vill överraska.



Tavlorna är 18x18 cm inglasade med svart träram.

Ha en fortsatt skön helg.

Kram Gittan

1 kommentar: